martes, 14 de febrero de 2012

La felicidad humana, generalmente, no se logra con grandes golpes de suerte, que pueden ocurrir pocas veces, sino con pequeñas cosas que ocurren todos los días. Franklin.B


Benvinguts al bloc de Diversitat i Educació :)
.

Em dic Raquel, i aquest serà el meu diari personal de l'assigantura Diversitat i Educació, on aniré possant tot allò que vagi fent a classe i tot el que m'aporta dia a dia.
Per començar, volia presentar-me.
Sóc una estudiant de 1er del grau de pedagogia. Encara que tinc 20 anys, i hauria d'haver començat el grau ja en fa 2 anys, per certes malalties m'ha estat impossible, però, ara que ja estic bé, estic agafant el grau amb moltes ganes.La meva trajectòria com a estudiant no és gaire extensa; vaig fer el batxillerat humanístic, vaig repetir segon, i l'any passat vaig fer la selectivitat.
Encara que vaig aprovar, la nota no va ser suficient i vaig ficar-me en una altre grau, Traducció i Interpretació del francès, però va ser un desastre i en 3 mesos vaig deixar-ho; sabia que allò no era el que jo volia, que sempre havia volgut fer alguna cosa referida a la educació, primerament educació primària, però, per fi, aquest any he pogut entrar; encara que la meva primera opció era educació primària, he de dir que estic molt contenta de fer aquest grau, m'està agradant molt.

Doncs això és tot, benvinguts al meu blog.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        



























No hay comentarios:

Publicar un comentario