viernes, 23 de marzo de 2012

El lector puede ser considerado el personaje principal de la novela, en igualdad con el autor; sin él, no se hace nada. Elsa Triolet.


A les ultimes classes de diversitat i educació hem llegit, per grups i de manera individual, l'article 4, anomenat Informe Warnock.
Aquest informe tracta principalment l'educació de les persones discapacitades, sobretot les greus, com per exemple la ceguera. 
L'informe diu que aquestes persones necessiten tenir el mateix dret de l'educació, igual que la resta de persones, i poder conviure en la mateixa societat, no ser exclosos.
L'educació és un dret humà, al que totes les persones deuen accedir; és necessari que tothom tinguem educació, encara que s'hagi d'adaptar a nosaltres, aquest dret no s'ha d'infravalorar, ja que sense educació no podrem fer d'aquesta, una societat millor. La inclusió d'aquestes persones en les aules és necessaria per tal de fer això possible, hem de fer que realment sigui un dret que hem d'aplicar i que no nomès es quedi en una llei, escrita sobre paper, de la que tothom sap la seva existència i ningú la té en compte. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario